Blog Saya Di taja Oleh:

Friday, December 10, 2010

Jom Jadi Followers Gadis Kampung

PSt..pst..pst.. GA ni mencabar ... nak tahu tak kenapa... first tengok details sikit:

Tajuk: Jom Jadi Followers Gadis Kampung
Daripada: Gadis Kampung
Blog: Link
Tarikh Tutup: special sikit... sbb Owner tunggu follower ke 1010 or 26.12.2010

Create your own banner at nukilangadiskampung.blogspot.com!
Syarat-syarat nye:

1. Jadi Pengikut Blog nya.. dan Saya telahjadi follower ke 583
2. Ini Entry saya....Ceritera tentang Blog anda sekejap lagi k...
3. Owner nak tahu kat mana saya tahu contest ini.. erm tadi blogwalking jumpa kat shoutbox di blog : http://dania2712.blogspot.com
4. Kejap lagi kite tinggal komen
5. Side bar dah berat so banner ini berada di bawah yer,....

Hadiah yang owner tawarkan adalah RM 101... kepada blogger yang banyak promosikan contest ni...Best Kan .. nak join Klik Sini.. Jangan Lupa nyatakan Link Blog Saya yer.. http://hafiszalfamily.blogspot.com


Entry Contest dibuat sempena First Anyvesary pada 10.10.10 .. tp x pasti Anyvesary aper yer...
ada banyak benda kat blog Dia antaranye Blog background cantik-cantik juga tu leh cuba nanti ni... selain tu ade tutorial pasal blog & photoshop.. nak tahu lebih lanjut.. berkunjunglah ke sana...




No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Saya Di taja Oleh: