Blog Saya Di taja Oleh:

Monday, February 28, 2011

Apa Kata Wanita


Seronok tengok AKW  kali ni kalau tak silap saya ia dah masuk musim ke3.. dah 2 minggu kite tengok...
ada beberapa segmen yang menarik perhatian Saya... iaitu:
 

Tapi masa mula tengok tu Hari Jumaat (siaran ulangan pada 25.2.2011 : ep2 musim 3- kisah Ops piramids)

Segment DIY: Zamzarina ajar potong ayam..... Ha ilmu tu.. memandangkan saya pun suka beli ayam potong.. da tak pernah beli ayam seekor .. sebab mmg tak pandai potong

ITech: Ajar guna SKYPE.. kebetulan mmg kite ada akaun Skype so ia tak asing bagi saya.. memang ia suatu kemudahan bagi saya untuk berhubung dengan kawan-kawan.... 

Kerja@ Rumah: Berkongsi berkenaan program EMak menganjurkan Bengkel kalau tak silap... saya juga dah daftarkan diri cuma tak pasti nak join Bengkel yang mana.... boleh Singgah-singgah disini: 



Sabtu 26.2.2011

dalam Segment DIY: Zamzarina ajar macam mana berjimat dengan menanam pokok.. oleh itu semalam saya ke Tesco membeli bahan-bahan untuk menanam seperti tanah Hitam sepeket RM 1.50, Pasu dalam rm 5.00 beli 3 bekas, perkakas RM 5.90, benih pokok.. tapi semalam beli benih tomato dan daun sup ingat nak beli benih cili.. tapi x ade harga rm 1.90 sepeket.so kite belum mula nak menanam lagi.. tengoklah2 petang2 sikit nanti...

Segment ITech: Pendedahan Gadget terkini berkenaan Ipad tapi saiz Kecik yang boleh muat dalam handbag .. jenama Samsung kalau tak silap.. best Gadget tu boleh terima call, sms, & vid call...unik.

Kerja@ Rumah: Berkongsi pengalaman periagaan dari rumah dalam bidang bakery iaitu As Cake And Pastry daripada Blog: http://ascakeandpastry.blogspot.com/ dengan berbekalkan pengalaman selama 15 tahun.. dia berjaya menghasilkan desert yang unik.. penghantaran door to door... jom lihat beberapa hasil tangan beliau:
   


yang menarik perhatian kite adalah... dengan yang ini  sebabnya masa tanyangan ..beliau tengah buat 2 benda ni... menarik kan?


oklah.. nak tunggu AKW next week .. sure ade lagi menarik yang bakal dipaparkan.....

saper terlepas tayagan sabtu lepas boleh tengok jumaat ini jam 2-3 ptg...


:) 

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Saya Di taja Oleh: