Blog Saya Di taja Oleh:

Monday, August 24, 2009

Salam Ramadhan....

Hari ni dah masuk hari ketiga berpuasa.... alhamdulilah... selama 2 hari ni aku berjaya berpuasa penuh.. namun ader juga sindrom... yg membuatkan diri tidak kuat,, tp dgn rehat yg mencukupi.. aku berjaya juga hingga waktu berbuka...

Namun hari ni dah naik keje... so aku tak pasti samaada dapat bertahan atau tidak... ini ada sedikit info yg boleh aku kongsikan dengan kawan2 tentang info-info berpuasa semasa kehamilan....

Suami dah pesan pagi tadi... kalau x tahan... berbukalah.. takut mendatangkan masalah.. tp nak berbuka pun.. bkn ader aper.. stok semua dah abis..:)
so.. we sill see then...

oklah... ngantuk dah ni.. keje kat opis pun dah tak banyak... ingat nak ambik cuti awal.. tp tak pasti lah .. sbb nanti kena naik keje awal....dah lah anual leave dah abis...takkan nak ambik unpaid leave... setakat sehari dua leh tahan lg....


oh ya.. jgn lupa baca info ni.. dekat sini yer....
http://hikmah.azhad.com/2008/09/panduan-kehamilan-semasa-puasa.html

:)

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Saya Di taja Oleh: