Blog Saya Di taja Oleh:

Tuesday, November 30, 2010

1 st Give Away -The Chronicles of Yaya


Jumpa 1 Give away yang menarik.... nak cuba Nasib..:)

1 st Give Away -The Chronicles of Yaya


Sempena BesDay Yaya 1 Dis ni.... Dia Menawarkan Hadiah 2 Voucher Tiket Wayang Citer The Chronicles of Narnia yang baru ni.. tayangan pada 9 Dis 2010 ..Menarik kan.. Boleh bawa anak2 tengok...

Jom tengok aper Syarat dia.. memandangkan tak perlu buat ayat sendiri.. ak copy x boleh so saya type balik:


  • Jadi Follower saya.. Done
  • Letak Blog saya .. Di List Blog Anda.. Done
  • Buat 1 Entry pasal give away ni.. ( copy paste je ayat dia buat sebijik-sebijik).. tapi saya ubah sikit2 hehehe - Done
  • Tinggalkan Komen di Entry itu yang mengandungi - Done
  1. Nama Kita
  2. Link Entry kita
  • Tarikh Tutup 1 Disember 2010 - 12 tgh malam ( so sempat lagi ni)

Dah Ada Pemenang... Tahniah Kepada Syuhada

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Saya Di taja Oleh: